Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ.....

Εκ της Ακαδημίας Αθηνών:

1. Να επιτραπεί η εισαγωγή λιθάνθρακα για ανάμιξη με λιγνίτη.
Λεπτομέρειες εδώ: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1922578

2. Ναι στην πυρηνική ενέργεια.
Λεπτομέρειες εδώ:  http://www.greenmarkets.gr/permalink/6511.html

3. Τα μέλη της επιτροπής ενέργειας (της οποίας τουλάχιστον ένα μέλος, είναι ταυτόχρονα και μέλος του ΔΣ ενεργειακού Ομίλου) εδώ: http://www.academyofathens.gr/ecPage.asp?id=574&nt=18&lang=1
 
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια.
 
Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης , ενός οργανισμού ή ενός κόμματος, πολιτικού προσώπου κ.τ.λ. να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό του/της.
Οι δημόσιες σχέσεις διαφέρουν από την Διαφήμιση στο γεγονός ότι οι πρώτες βασίζονται στην δημοσιότητα η οποία αποκτάται χωρίς αμοιβή. Βέβαια σε μία επιχείρηση αναλώνονται πόροι χρηματικοί και μη για την αύξηση της δημοσιότητας αλλά η ενέργεια αυτή διαφέρει σημαντικά από την διαφήμιση.


Κύρια εργαλεία των δημοσίων σχέσεων, μεταξύ άλλων αποτελούν:

• Τα Δελτία Τύπου όπου ο αποστολέας του μηνύματος (δηλαδή η επιχείρηση ή ο οργανισμός κτλ.) αναγγέλει την ύπαρξη ή έλευση ενός σημαντικού γεγονότος το οποίο αφορά ή μπορεί να αφορά το κοινό.

• Εταιρικές Χορηγίες και συναφείς ενέργειες (όπως εκστρατείες ενημέρωσης του κοινού για ένα θέμα). Αν και τέτοιες ενέργειες εντάσσονται πολλές φορές στα πλαίσια προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνική Ευθύνης θεωρούνται και ως ένα εργαλείο δημοσίων σχέσεων.

• Lobbying: Το Lobbying είναι η προσπάθεια επηρεασμού και δημιουργίας θετικά προσκείμενων φορέων. Για παράδειγμα το Lobbying μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί ένας θετικά προσκείμενος νέος νόμος που θα ευνοεί την επιχείρηση ή για την άρση ενός απαγορευτικού μέτρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: