Τις εκκλησιαστικές διεκδικήσεις δημόσιας γης στην Βοιωτία, καταγγέλει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Βοιωτίας :
"Με αφορμή την κρίση που έχει ξεσπάσει με τις αποκαλύψεις για τις «ιερές» αυθαιρεσίες στο Άγιο Όρος, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα, καταγγέλλουμε ότι τα Μοναστήρια και η Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας:
- διεκδικούν εδώ και χρόνια δεκάδες χιλιάδες στρέμματα σε ολόκληρο το νομό και συγκεκριμένα στις περιοχές Λιβαδειάς - Χαιρώνειας (Βόσκημα Λυκούρεσι), στην κοιλάδα των Μουσών (Βόσκημα Ελικώνος), στον Παρνασσό (Τσέρεσι, Ακρινό Νερό, Καμάρα, Λούγαρη - Διχάλα), σε παραλίες (Ζάλτσα, Σκροπονέρι) κλπ.
- έχουν περιφράξει και έχουν δημιουργήσει τεράστια οικοδομικά συγκροτήματα μέσα σε δάση - χαρακτηριστικά παραδείγματα οι Μονές Ευαγγελίστριας και Λυκούρεσι - σε πολλές περιπτώσεις με την ανοχή των αρμόδιων φορέων και της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Ζητάμε από την εκκλησιαστική κοινότητα να ανακαλέσει τις όποιες μέχρι σήμερα διεκδικήσεις ή άλλες δραστηριότητες, που περιορίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη δημόσια γη, σε δάση και περιοχές φυσικού κάλλους.
Ζητάμε από όλους τους αιρετούς του νομού να υπερασπίσουν τη δημόσια περιουσία. Ταυτόχρονα με δεδομένη την ισχυρή επιρροή, που η εκκλησία ασκεί στους τοπικούς πολιτειακούς παράγοντες, διεκδικούμε άμεσα από την κυβέρνηση
α. τη λεπτομερή καταγραφή των καταπατήσεων και διεκδικήσεων σε όλες τις περιοχές και
β. τη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας."
2 σχόλια:
Και όχι μόνο: όπου βρίσκουν εικονοστάσι - περιφράζουν και χτίζουν. Πρόχειρα παραδείγματα στον Αη Γιάννη (Λαφύστιο) και στο Μπισμπαρδάκι. Με την απόλυτη ανοχή και συγκάληψη όλων- αληθεύει ότι σε σχετική καταγγελία ιδιώτη για τον Αη Γιάννη, το Δασαρχείο απάντησε και τι σε νοιάζει εσένα και ανακατεύεσαι;
Μοναστήρια σφιχταγκαλιασμένα με την πολιτική εξουσία λυμαίνονται την Ελλάδα και τους Έλληνες υπό την ευλογία της Δικαιοσύνης ή υπό την «πλάνη» της πολιτικής εξουσίας, όπως πολύ κομψά το λέει ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Σανιδάς.
· Εκκλησιαστικές οργανώσεις, σύλλογοι και λοιπά ιερά ιδρύματα μοιράζονται με τα υπουργεία την δημόσια γη και χρήμα, ενώ το ποίμνιο βλέπει, αν βλέπει, την λεηλασία αυτή ως ταμπού. Κι αν τολμήσει να αρθρώσει λόγο, ακούει και το "τι σε νοιάζει εσένα και ανακατεύεσαι".
· Αρχιεπίσκοποι και επίσκοποι εισπράττουν και ενθυλακώνουν από υπουργεία τεράστια ποσά για «φιλανθρωπικούς σκοπούς», κι όταν αποκαλύπτεται το «φαγοπότι», στέλνουν τον εκάστοτε Ζαχόπουλο στην βίλλα του στην Χαλκιδική, και το θύμα στην φυλακή.
· Μητροπολίτες εξαγοράζουν και καθοδηγούν τους δικαστές γράφοντας με όργανά τους ακόμη και κείμενα των αποφάσεών τους (περίπτωση αρχιμανδρίτη Γιοσάκη) και παρουσιάζουν την εικόνα αυτή της δικαιοσύνης-ιεροδικείου όχι ως παραεκκλησιαστικό –όπως είναι η αλήθεια– αλλά ως «παραδικαστικό» κύκλωμα.
· Το μεσαιωνικό καθεστώς του αφορολόγητου της αστρονομικής εκκλησιαστικής περιουσίας δεν ενοχλεί καθόλου τους πιστούς, αν και καθημερινά διαμαρτύρονται για την δική τους φορολόγηση, που τους έχει πράγματι εξουθενώσει οικονομικά και οδηγήσει μέγα μέρος απ' αυτούς σε κοινωνικό μαρασμό.
· Δεν υπάρχει επίσημη πολιτική, κοινωνική, εκπαιδευτική και γενικά δημόσια εκδήλωση, που να μην «καπελλώνεται» από την Εκκλησία. Δεν υπάρχει κόμμα εξουσίας,(συγχαρητήρια στον ΣΥΡΙΖΑ για την πρωτοβουλία του), ούτε ένας δημόσιος άνδρας ούτε ένας ταγός της Επιστήμης, της Δικαιοσύνης, της Εκπαίδευσης, που να καταγγείλει το τραγικό αυτό φαινόμενο, την οπισθοδρόμηση της πολιτικοπολιτιστικής εξέλιξης του τόπου αυτού στον 4ο-6ο μ.Χ. αιώνα, όταν το Ελληνικό Έθνος γενοκτονήθηκε ως πολιτική και πολιτισμική οντότητα.
Το σκοτάδι μιά μεσαιωνικής αντίληψης της θρησκείας με εγγυητή το Πατριαρχείο και εκτελεστές το ντόπιο εκκλησιαστικό κατεστημένο, και δυστυχώς σύσσωμη την πολιτικο-κοινωνικο-εκπαιδευτική ηγεσία της χώρας εξακολουθεί να καλύπτει την Ελλάδα κάτω από το πέπλο ενός κράματος βυζαντινού μεσαιωνισμού, βυζαντινής δεισιδαιμονίας και βυζαντινής διαφθοράς.
Αυτή η κατάσταση μεσαιωνισμού, καισαροπαπισμού και θρησκοληψίας δεν υπάρχει προφανώς σε κανένα άλλο κράτος της Ευρώπης. Απολογητές του σκότους απέδιδαν και αποδίδουν την κατάσταση της Ρωμιοσύνης στους τέσσερες αιώνες της Τουρκοκρατίας. Η Τουρκοκρατία όμως έχει τελειώσει πριν από δύο αιώνες. Η ανατολικής προέλευσης Βυζαντινοκρατία αντίθετα δεν τελείωσε ποτέ. Και τα δεινά των Ελλήνων στο Βυζάντιο, δεινά που τους προκαλούσε μια ξένη προς την Ελληνική ψυχοσύνθεση θρησκευτική τυραννία, είναι και σημερινά μας δεινά, που μας προκαλεί η ίδια τυραννία, που επιβιώνει αλώβητη και στις μέρες μας.
Δημοσίευση σχολίου